Erilaiset kohdistimet
Voit vaihtaa kohdistimen ulkonäköä 3D-mallissa, osamallin luonnostelutilassa, tai 2D-piirustuksessa.
Vaihda kohdistin nopeasti näppäintoiminnolla. Palauta normaali kohdistin painamalla samaa näppäintä, jolla vaihdoit kohdistimen ulkonäön.
Normaalin kohdistimen ulkonäköön vaikuttaa se mitä ollaan tekemässä.
- Elementin valinnan yhteydessä kohdistin on nuoli  
- Kun valitaan piirtotoiminto, kohdistin vaihtuu plusmerkiksi  
| Näppäin | Kohdistin | Elementin valinta | Piirtotoiminto | 
| Normaali kohdistin |  |  | |
| K | Koordinaattiakselikohdistin |  |  | 
| Shift+H | Ikkunan laajuinen hiusristikohdistin |  |  | 
Huomaa: 
    
    
    
  - Koodinaattiakselikohdistimen akselien ulkonäkö voidaan vaihtaa toisenlaiseksi lisäämällä asetusarvotiedostoon
          user/SETUP avainsana set.axiscursor.wincursor= 0. Vertexin käynnistämisen jälkeen kohdistin näyttää
          seuraavalta.
           
