Suunnitteluhenkilöstö

Hallinnoi suunnitteluun ja dokumenttien käsittelyyn liittyvää henkilöstöä. Voit esimerkiksi lisätä uuden suunnittelijan, poistaa ja arkistoida henkilöstöä tai henkilöstöluettelon osia sekä määrittää henkilöstölle rooleja.

Lue aiheesta lisää Vertex Tuotedokumentaatio -sivulta:

https://kbfi.vertex.fi/ed/kayttoonotto-omassa-yrityksessa

Avaa Suunnitteluhenkilöstö-keskusteluikkuna

Valitse välilehti > Ylläpito > Henkilöstö.

Muokkaa luetteloa

  1. Valitse nimi listalta ja sen tilannekohtainen valikko.
  2. Ohjelma avaa henkilöstöluettelon hallintatyökalut.
  3. Valitse haluamasi toiminto listasta.

Huomaa

  • Lisää Arkistoitu -kenttään Kyllä niille henkilöille, joiden nimeä ei enää tarvita luotaessa uutta dokumenttia.

Lisää uusi henkilö luetteloon

  1. Vie kohdistin listan päälle ja valitse sen tilannekohtainen valikko.
  2. Ohjelma avaa henkilöstöluettelon hallintatyökalut.
  3. Valitse toiminto Lisää rivi edelle.
  4. Kirjoita henkilön tiedot ja valitse häntä koskevat roolit.
  5. Valitse OK. Ohjelma varmistaa toiminnon.

Suodatustyökalut

Aktivoi suodatustyökalut käyttöösi valitsemalla luettelon ylin, sinisellä taustalla väritetty rivi ja sen tilannekohtainen valikko.