Pyöritä kohdistimen ohjausnäppäimillä
Pyöritä OpenGL-varjostettua mallia.
- Pyöritys tapahtuu oletusarvoisesti aksonometrisessa projektiossa.
- Vaihda pyöritys perspektiiviseen projektioon painamalla Shift+kohdistimen ohjausnäppäin.
Tee seuraavasti:
- Valitse
välilehden Projektio-ryhmästä
Isom
Pyöritä.
- Valitse liikenopeus numeronäppäimillä 1 (minimi) - 7 (maksimi).
Voit muuttaa liikenopeutta myös kesken pyörityksen.
- Pyöritä mallia painamalla kohdistimen ohjausnäppäimiä:
- Nuoli oikealle
- Nuoli vasemmalle
- Nuoli ylös
- Nuoli alas
- Pysäytä pyöritys ohjausnäppäimellä.
- Käynnistä pyöritys uudelleen numeronäppäimellä.
- Lopeta Esc-näppäimellä.
Jos malli häviää
työikkunasta, palauta se näkyviin valitsemalla jokin projektio
Projektio-ryhmästä.